20 Ağustos 2014 Çarşamba

yatakta oturma günleri

bugün güneş ikinci uykusundan uyandığında yatağında böyle buldum. oturmuş, yatağının kenarına tutunmuş ve ağlar vaziyette. sabah uyandığında genelde ağlamıyor, kendi kendine konuşup oynuyor bu yüzden ağladığı için şaşırdım, monitörden bakınca oturduğunu gördüm ve fotoğraf makinesini kapıp yanına gittim.
oturma pozisyonundan yatmaya geri dönemediği için öylece oturup kalmış. gece yatarken uyku tulumu giydiriyoruz o yüzden fazla akrobatik hareketler yapamıyor ama sonraki uykularında her zaman giydirmiyorum böylece hareket kabiliyetini görmüş oluyoruz :)

geçen ay uyurken yüzüstü dönüp uyanıp ağlamaya başlıyordu. gece tekrar tekrar kalkıp sırtüstü yatırmam gerekiyordu. bu ayın da olayı bu olacak sanırım. artık yüzüstü döndüğünde uyanmıyor, istediği zaman istediği tarafa dönüp uyumaya devam ediyor. bu oturma sürecini de fazla uykusuz kalmadan atlatırız umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de fikrini paylaş!