4 Mayıs 2012 Cuma

ikinci merhaba :)

bu bloğu açalı 2 yıl olmuş. amacım bunu kişisel blog haline getirip  fotoğraf paylaşmaktı çünkü konu olarak diğer bloğumun dağılmasını ve amacından sapmasını istemiyordum fakat süreklilik sağlayamadım. aslında bunun gibi süreklilik sağlayamadığım bir bloğum daha var, onu da sevdiğim ve sık uyguladığım yemek, kurabiye tariflerini paylaşma amacıyla açmıştım ama o da birkaç posttan öteye gidemedi.

her konu için ayrı blog hazırlamak başarabilenler için en ideali olsa da bana uygun değilmiş. bloglar arası dağılma yüzünden verilen ara uzadıkça hem ben hem de takipçiler uzaklaşıyor bu da kısır döngüye sebep oluyor. bu yüzden polimer kil bloğumu (adım adım anlatımlı projeler şeklinde) olduğu gibi tutup diğer herşeyi burada paylaşmaya karar verdim. polimer kilden yaptığım şeyler çoğu zaman bir günde biten projeler değil. bazen yapmaya dalıp her aşamanın fotoğrafını çekemiyorum; yapılışını gösteremediğim şeyi de bloğa koyamıyorum. kendimce bulduğum çözüm sonuçları burada gösterip yapılışını yine eski blogta paylaşmak şeklinde. böylece daha çok şey paylaşabileceğim.

 biriktirdiğim dublin fotoğrafları, hobi/craft maceralarım, tariflerim artık bu blogta olacak, bu kez muvaffak olmayı umuyorum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de fikrini paylaş!